Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

USA/Japan-metalyxa, SÅLD!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=85963
Page 1 of 1

Author:  lestrange [ 08 Jul 2013, 00:55 ]
Post subject:  USA/Japan-metalyxa, SÅLD!

Kropp: Paul C (Chandler) 80-tal
Hals: Aria Pro II Japan
Mickar: Gibson 490R Alnico i hals
Gibson singlecoil från sjuttiotalet (Melodymaker?)
Gibson 500T med mittmagneten utbytt mot alnico i stall
Svaj: Kahler
Elektronik: Gibson/Japan-mix
Stämskruvar: Gotoh

I princip bara amerikanska och japanska delar, alltså. Såld.....
Image
Image
Image
Image
Image

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/