Joined: 15 Jul 2009, 07:46 Posts: 326 Location: Göteborg
Den här kanske vore något? OHSC ingår.
16 Sep 2010, 09:52
Spadeace
Joined: 15 Jul 2009, 07:46 Posts: 326 Location: Göteborg
EMG 81/85 sitter, är väl kanske inte vad gemene bojare föredrar men låter i mitt tycke helt okay
16 Sep 2010, 17:04
lillefar
Joined: 06 Jan 2010, 16:20 Posts: 4265 Location: Boden Norrbotten
Säker flera som blir sugen så sätt ett pris!
"Det är aldrig försent att ge upp"
24 Sep 2010, 14:46
tokbias
Joined: 21 Jul 2009, 21:33 Posts: 211 Location:
Jag testade en ESP Eclips idag så om det är någon därute som vill byta mot min tele så är jag på.
09 Oct 2010, 18:06
lillefar
Joined: 06 Jan 2010, 16:20 Posts: 4265 Location: Boden Norrbotten
Man blir allt sugen för jag gillar färgen och detaljerna men du har satt ett väldigt högt bytesvärde och kontantpris för man får en ny med lite prut i sverige för det pris du begär.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum