View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 08:10



Reply to topic  [ 8 posts ] 
*BORTA* T-rex Fuel Tank Classic. 
Author Message
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 23:13
Posts: 10955
Location: I skogen utanför Göteborg
Post *BORTA* T-rex Fuel Tank Classic.
<s>T-rex Fuel Tank Classic strömgrunka.
Bra skicka, i låda med alla kablar (troligen fler).

Bytes mot något skoj, kom med förslag, jag gillar det mesta [:D].

EDIT: Jag tänker mig inte något högt bytes värde på den. </s>

/Magnus


08 Sep 2010, 20:55
Profile WWW

Joined: 06 Jan 2010, 16:20
Posts: 4265
Location: Boden Norrbotten
Post 
Precis vad jag behöver är du tankeläsare månne [:D]

Har en kabeltestare (SM Pro Audio) en såndär rejäl proffsmojäng där man kan stoppa in en mäng olika kontakter som phono, XLR ja det mesta och så tänds en rad lampor så ser man om kabeln är okey eller om den är paj samt om det är jordfel eller någon av signalkablarna som felar eller vart det glappar. Bra att ha grej särskilt live om man snabbt behöver avgöra om en eller flera kablar strular. Har faktiskt manualen kvar.

"Det är aldrig försent att ge upp"


08 Sep 2010, 22:06
Profile WWW
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 23:13
Posts: 10955
Location: I skogen utanför Göteborg
Post 
lillefar wrote:

Precis vad jag behöver är du tankeläsare månne [:D]

Har en kabeltestare (SM Pro Audio) en såndär rejäl proffsmojäng där man kan stoppa in en mäng olika kontakter som phono, XLR ja det mesta och så tänds en rad lampor så ser man om kabeln är okey eller om den är paj samt om det är jordfel eller någon av signalkablarna som felar eller vart det glappar. Bra att ha grej särskilt live om man snabbt behöver avgöra om en eller flera kablar strular. Har faktiskt manualen kvar.

"Det är aldrig försent att ge upp"


Tjenis, Åke.

Ledsen att jag inte skickat midi 4 preset än... [:I]

Du har inget annat?
Jag har tyvärr redan en kabeltestare i min live rigg.

/Magnus


08 Sep 2010, 22:11
Profile WWW

Joined: 06 Jan 2010, 16:20
Posts: 4265
Location: Boden Norrbotten
Post 
Det saktmodiga skola besitta jorden sägs det ju [:D]

Byte tja handbojor utan nyckel, nävgröt extra stor påse eller om det faller på läppen 6 stycken minkfällor [8D]

Annars så har jag en fräsch SM57:a det är ju alltid bra att ha en extra när man tappat de andra i golvet nog många gånger.

PS

Har du en favo setup för prowler så tar jag den gärna medan jag väntar på midi presets för MV 4.

"Det är aldrig försent att ge upp"


08 Sep 2010, 22:58
Profile WWW
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 23:13
Posts: 10955
Location: I skogen utanför Göteborg
Post 
Tyvärr behöver jag inte en SM57 heller, har massor redan.
Väldigt ledsen.

Men om du vill ha den så kan du få köpa den.
Är 400:- plus frakt ok?

/magnus


08 Sep 2010, 23:16
Profile WWW
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 23:13
Posts: 10955
Location: I skogen utanför Göteborg
Post 
EDIT: Min humbucker (breed) setup på Prowler är (dist kanalen).

Gain mellan 4 och 5.
Båda knapparna där efter ute.
Volym skiftar, men oftast väldigt lågt (blir hård på högre volym).
Bottom: på 6
Body: precis över 7
Edge: 4
reverb är av.

Minns inte vad knappen på baksidan står på.


/Magnus


08 Sep 2010, 23:21
Profile WWW
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 23:13
Posts: 10955
Location: I skogen utanför Göteborg
Post 
EDIT igen: vad jag kände för var något som låter [:D].

/Magnus


08 Sep 2010, 23:27
Profile WWW

Joined: 06 Jan 2010, 16:20
Posts: 4265
Location: Boden Norrbotten
Post 
Då tar jag den för 400:-
Mailar adressen så kan jag få din nya också samt kontoinfo.

Thanks for the setup allti kul att prova mot det man själv tycker är nice.

"Det är aldrig försent att ge upp"


08 Sep 2010, 23:28
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.