granis wrote:
Vad är det för bytesvärde på denna skönhet?
Hur upplevde du bytet från Oxford till Weber?
En Beamblocker, inte två?
bytesvärde är i min mening alltid lite högre än reda pengar så att säga...så runt 10 papp då med tanke på de nya rören och högtalare
Bytet av högtalare innebar högre verkningsgrad, det irriterande nasal soundet försvann...nå låter den klart, fint med en fast botten
Har faktiskt en till Beamblocker liggandes, men på nåt vis gillade jag soundet bättre med bara en beamblocker..varför vet jag inte...antar att jag kanske hade ändrat uppfattning ifall jag hade lirat live med stärkaren..men jag har bara nyttjat den här hemma eftersom jag har en Bassman för livespelningar [:)]
[url="http://www.theboogiecats.com/"]

[/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats