View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 09:01



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Diverse prylar mot element eller squier tele!! 
Author Message
User avatar

Joined: 11 Feb 2010, 21:12
Posts: 3109
Location: Stockholm
Post Diverse prylar mot element eller squier tele!!
Jag söker celestion g12m och/eller g12h, 16 ohm.

<b>Är även intresserad av en squier classic vibe telecaster 50´s!</b>
Har att byta med:

6 st celestion g12t-75 16 ohm och 1 st 8 ohm, kan byta 2 mot 1 med dessa. <b>Två av elementen sitter i en HB tvåtolva, om man vill ha hela lådan så kan jag byta lådan inkl elementen (kan även fås med v30) mot två st av mina önskade element.</b>

6 st celestion v30 16 ohm. Här gäller dock 1 mot 1.

I set gibson burstbucker pro med kromad kåpa. Bytesvärde 1 st mick per element.

Fender champion 600 5 watts rörkombo. Bytesvärde stärkaren mot 2 element eller likvärdig mellanskillnad.

1 st duncan jb jr (vit), bytesvärde mick mot 1 element.

1 st duncan alnico pro 2 stall med guldkåpa i nyskick, bytesvärde 1 element.

1 set fender highway one originalmickar (sss) från strata, bytesvärde 1 st mick mot 1 element.

1 st fender deluxe gigbag (vadderad, bra grejer) i nyskick, sån som följer med t ex highway one och classic player-serierna. Bytesvärde gigbag mot 1 st element.

Det är det jag kommer på nu, men jag kan säkert tänkas ha något mer i gömmorna, så hojta till om något speciellt önskas så kan jag fundera på vad jag har.

Grejerna finns i sthlm, skickas helst inte, men kan tänkas göra om dealen är rätt.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432


27 Feb 2011, 20:37
Profile WWW
User avatar

Joined: 02 Oct 2004, 15:16
Posts: 4403
Location: Mojo-land
Post 
Du har inga V30 8 Ohm liggandes? [:)]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats


01 Mar 2011, 00:10
Profile
User avatar

Joined: 11 Feb 2010, 21:12
Posts: 3109
Location: Stockholm
Post 
Boogiecats wrote:

Du har inga V30 8 Ohm liggandes? [:)]

[url="http://www.theboogiecats.com/"]Image[/url]<font color="pink"><i>Att märka ord är den svages sätt att hämnas!"]</font id="pink">
http://www.myspace.com/theboogiecats


Tyvärr inte, har bara ett g12-75 i 8 ohm. Men att köra 16 ohm element på 8 ohms högtalarutgång ska väl vara rätt safe vad jag förstått? Värre om det är tvärtom.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432


03 Mar 2011, 14:35
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.