
En bil m 2 or mot sångmonitorer, BORTA..
Min gubbracer, en mitsubishi galant 97 sedan med massa bedagad lyx och dragkrok har rosthål i både fram- och bakaxelbalken, körförbud inträder 5e april. Jag byter den mot några aktiva sånglådor eller en rörtopp eller några coola pedaler. Om du kan svetsa är sommarturnen i hamn [}:)][8D][:)]. Bilen finns i Göteborg. / Nej, det gick inte detta, har inte blivit erbjuden ynkaste lilla pedal här. Fick sälja den till en hederlig man för 3000 rätt i näven.