 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Hoffe
Joined: 18 Jul 2007, 19:45 Posts: 1929 Location: Karlstad
|
 Inte aktuellt längre
<s>Hej Har ett gäng pedaler att erbjuda som byten. då jag är ute efter lite andra prylar. Jag kan erbjuda: Menatone Howie (senaste modellen) MJM Blues Devil (Rätt sällsynt och välljudande od)<b>(HOLD)</b> TC Electronics Hall of fame reverb ev även en Lovepedal AMP 11 (Bara kanske, om rätt erbjudande dyker upp:))
Vill ha: Kanske fuzz (Sunface, Oxfuzz, MP fire red) Lovepedal Pickle Vibe el TC Electronics Shaker Kul od.
plus eller minus pengar emellan. /Thomas</s>
|
| 25 Mar 2011, 09:39 |
|
 |
|
Hoffe
Joined: 18 Jul 2007, 19:45 Posts: 1929 Location: Karlstad
|
UPP!
/Thomas
|
| 30 Mar 2011, 22:06 |
|
 |
|
Herb
Joined: 28 Jan 2008, 21:39 Posts: 867 Location:
|
Har en Sonic Research, bra skick med kardborre. Vad kan du tänka dig att byta den mot?
"Det finns alltid plats för mer"
|
| 04 Apr 2011, 18:38 |
|
 |
|
Hoffe
Joined: 18 Jul 2007, 19:45 Posts: 1929 Location: Karlstad
|
Blues devil eller hall of fame kanske?
/Thomas
|
| 04 Apr 2011, 19:57 |
|
 |
|
Herb
Joined: 28 Jan 2008, 21:39 Posts: 867 Location:
|
Hoffe wrote: Blues devil eller hall of fame kanske?
/Thomas
Du har mail. "Det finns alltid plats för mer"
|
| 04 Apr 2011, 20:33 |
|
 |
|
Hoffe
Joined: 18 Jul 2007, 19:45 Posts: 1929 Location: Karlstad
|
Herb wrote: Hoffe wrote: Blues devil eller hall of fame kanske?
/Thomas
Du har mail. "Det finns alltid plats för mer" Mail tillbaks! /Thomas
|
| 04 Apr 2011, 21:11 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|