Förstår inte vad du menar med Telecasterns hemmaplan [:D]
Jag köpte min första Fender Tele 1966-67 och då var jag ca 16 år,
sålde den efter 1-2 år för 1100:- [xx(] kanonaffär eller hur?
Mvh BI [:)]
Chatte wrote:
Upp?
Trodde vi var på Telecasterns hemmaplan [:D]
BI