Bytes gärna mot en trevlig humbucker, eller pedal kanske?
06 Apr 2011, 11:17
Martin
Joined: 19 Feb 2009, 23:18 Posts: 825 Location: Go:teborg
Zoom Power Drive PD-01, DOD Classic Fuzz FX-52, Arion Stage Tuner HU-8500 eller Behringer Ultra-G GI100 mot Muy Grande?
06 Apr 2011, 18:00
Flowerhill
Joined: 16 Jun 2009, 22:57 Posts: 489 Location: Luleå
finns intresse för en "Robin" humbucker i svart? 80 talare, Robin guitars verkar nyligen lagt ner.. handgjorda grejjer från usa, misstänker starkt att pickupen Robin är samma tillverkare som Rio Grande dom länkar dit om man söker på Robin`s pickups..tex på länken du klistrat så finns robin guitars med [:)] väl ljudande i alla fall haft den i stall på en pålle. har ävet ett par Epiphone hummisar från en LP standard i nickel.. byter gärna mot något av dessa..
Mattis
I`m old enough to choose my toys..
06 Apr 2011, 19:18
HRJ
Joined: 02 Sep 2008, 08:58 Posts: 1122 Location: Stockholm
Tackar för intresset men nej tack till båda.
07 Apr 2011, 10:17
Martin
Joined: 19 Feb 2009, 23:18 Posts: 825 Location: Go:teborg
HRJ wrote:
Tackar för intresset men nej tack till båda.
Kan väl tänka mej att lätta något på lädret. PM till HRJ.
_______________________ * Robin Ranger Custom * Gibson Les Paul Standard * Fender Stratocaster '72 RI * Sameo Black Chili 6' #5
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum