 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Daphneblue Stratakropp mot Fiestaröd Stratakropp
| Author |
Message |
|
46821
Joined: 07 Nov 2008, 13:58 Posts: 1491 Location:
|
 Daphneblue Stratakropp mot Fiestaröd Stratakropp
Denna Dhapne blå kropp (Mexico s-s-h) Något sliten med lite digs här och där en lackskada vid ena skruven bakom halsplatta lacken nerslipad i underarmsläge (förre ägaren) bytes mot likvärdig kropp i Fiestaröd för ett pågående prodjekt.Ps Den Röda kroppen behöver inte vara i toppskick ej heller vara fräst s-s-h men inte badkarsfräst men måste dock ha fenderspecar Ds. Alla svar beaktas. [img][IMG]http://i56.tinypic.com/j94zzc.jpg[/img][/img]
[img][IMG]http://i52.tinypic.com/rhrex0.jpg[/img][/img]
|
| 07 Apr 2011, 10:22 |
|
 |
|
46821
Joined: 07 Nov 2008, 13:58 Posts: 1491 Location:
|
Kom igen nu bojs and girls Är det ingen som är lite less på sin Fiesta röda strata och vill ha en snygg Daphneblue strata???Det vore lite synd att lacka om denna kropp men det blir nog så om det inte är någon som nappar!!
|
| 09 Apr 2011, 11:02 |
|
 |
|
tokbias
Joined: 21 Jul 2009, 21:33 Posts: 211 Location:
|
|
| 09 Apr 2011, 19:20 |
|
 |
|
46821
Joined: 07 Nov 2008, 13:58 Posts: 1491 Location:
|
<font size="4">Tack för tipset men det måste vara en högerkropp</font id="size4"> [8D]
|
| 09 Apr 2011, 19:35 |
|
 |
|
46821
Joined: 07 Nov 2008, 13:58 Posts: 1491 Location:
|
<font color="blue"><font size="4">UPP UPP UPP!!!</font id="size4"></font id="blue">
|
| 10 Apr 2011, 21:24 |
|
 |
|
46821
Joined: 07 Nov 2008, 13:58 Posts: 1491 Location:
|
<font color="red"><font size="2">Sista försöket innan Omlackning!!!!!</font id="size2"></font id="red">
|
| 12 Apr 2011, 09:40 |
|
 |
|
46821
Joined: 07 Nov 2008, 13:58 Posts: 1491 Location:
|
<font color="red"><font size="5">En sista gång till då!!!</font id="size5"></font id="red">
|
| 14 Apr 2011, 19:08 |
|
 |
|
46821
Joined: 07 Nov 2008, 13:58 Posts: 1491 Location:
|
<font color="red"><font size="3">Synd att lacka om denna kropp!! Jag testar en sista (Det är ett löfte)</font id="size3"></font id="red">
|
| 21 Apr 2011, 10:26 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|