christian-h wrote:
Bilder och pris?[:)]
Med vänliga hälsningar, <u><i><b><font color="brown">Christian.</font id="brown"></b>"]</u>
Hej Christian! Eftersom detta är ett byte sitter det egentligen ingen prislapp. Det kan man ju diskutera vid ett eventuellt... ja byte.
Bilder kan fixas för den intresserade som, enligt ovan, mailar mig vid intresse.
Hade du en vänster LP du vill byta eller ville du bara vara en smart ass?
http://www.myspace.com/hamusikproduktion