Stratrat wrote:
Sonab 85S (klassikern). I fint skick förutom nålen som är sliten.
Vad är det för strata du har?
Stratorna är en Fender från '78 och en Tokai silver star. Men, jag hoppar Sonaben. Letar vidare efter en gedigen helautomatare.
(Min Rega levererar prima ljud men nörderiet har nått sin gräns när det inte finns automatik som lyfter pickupen efter färdigspelad skiva).