
Marshall 2100 100 watt rörtopp
Har en topp för mycket så kollar om någon vill byta denna mot något kul?
Låter grymt, svinbra klassiskt marshallös och grejar även metal.
Servad med nya slutrör för 1,5 år sedan hos lh musik. Dock har jag velat köra den på 50 watt så nu är det bara två slutrör i.
Ej att förväxlas med high gain dual reverb-modellerna. De här är mer som en 2203 fast med mer gain och en solovolym. Mer info här
http://www.erikhansen.net/marshallmkIII.phpEn väldigt sliten men fungerande fyrtolva (1960) kan ingå vid rätt byte.
Jag är intresserad av någon gura, t ex telecaster, flying v eller lp. Eller något annat, förslag mottages. Bytesvärde ca 7000. Pengar upp och ner kan funka.
Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficialSlafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgeryOfficiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432