View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 23:24



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Orange Rocker 30H + PPC212C *BORTBYTT* 
Author Message
User avatar

Joined: 29 Dec 2007, 12:45
Posts: 338
Location: Karlskoga, Värmland
Post Orange Rocker 30H + PPC212C *BORTBYTT*
BORTBYTT

<s>Jag funderar jag på att byta bort mitt orange-stärkeri till förmån för en Fender Kombo eller en gitarr.

Det är en Orange Rocker 30H topp (2 x EL34) med sluten Orange 2x12 låda (2 x Vintage 30) i mycket bra skick.
Orginal fotswitch medföljer. En helt sproilans, oanvänd, uppsättning med rör från Watford Valves medföljer -
2 x Svetlana Winged "C" och 3 x Harma ECC83. (Tusen spänn bara där...)

EDIT: Bytesvärde ca 7500:-

Image

Bättre bilder kan fixas för intresserade. Finns i Karlskoga-trakten.

Maila mig genom profilen eller ring på 070-7253852

Mvh Robert</s>


26 Apr 2011, 13:34
Profile
User avatar

Joined: 11 Feb 2010, 21:12
Posts: 3109
Location: Stockholm
Post 
Inte en highway one strata, sunburst m rosewood? Nyskick.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432


02 May 2011, 07:20
Profile WWW
User avatar

Joined: 29 Dec 2007, 12:45
Posts: 338
Location: Karlskoga, Värmland
Post 
Tjenare

Tack för erbjudandet, strator känns dock inte intressant just nu

/Råbis


02 May 2011, 16:39
Profile

Joined: 24 Jul 2010, 12:15
Posts: 1799
Location: Röven
Post 
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...


03 May 2011, 09:39
Profile
User avatar

Joined: 29 Dec 2007, 12:45
Posts: 338
Location: Karlskoga, Värmland
Post 
Quote:
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...



Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen..
Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg


03 May 2011, 19:43
Profile
User avatar

Joined: 29 Sep 2009, 15:55
Posts: 3293
Post 
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=57060

?

myspace.com/slackervillezoo


03 May 2011, 23:03
Profile WWW

Joined: 24 Jul 2010, 12:15
Posts: 1799
Location: Röven
Post 
robis wrote:

Quote:
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...



Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen..
Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg


Ja, det är den modellen, min är en japan från tidigt 80-tal....
med ganska stabbig hals, men fruktansvärt skön :)
kan skicka bilder om du e minsta sugen[:p]


Ruba dub dub, three men in a tub...


03 May 2011, 23:13
Profile
User avatar

Joined: 29 Dec 2007, 12:45
Posts: 338
Location: Karlskoga, Värmland
Post 
davidihse wrote:


Tyvärr inte min kopp med te. Riktigt snygg var den dock


04 May 2011, 16:16
Profile
User avatar

Joined: 29 Dec 2007, 12:45
Posts: 338
Location: Karlskoga, Värmland
Post 
Britbender wrote:

robis wrote:

Quote:
kan en cherry-red Byrny Sg...med lilla plek.skyddet + lite cash
vara nåt ?
mvh
dennis


Ruba dub dub, three men in a tub...



Hmmm.. Jag är nog ute efter något lite "stabbigare" egentligen..
Det är en sådan här va? http://www.redfish-music.co.uk/shop/ima ... cr_big.jpg


Ja, det är den modellen, min är en japan från tidigt 80-tal....
med ganska stabbig hals, men fruktansvärt skön :)
kan skicka bilder om du e minsta sugen[:p]


Ruba dub dub, three men in a tub...



Tack - jag får dock be att passa för stunden.


04 May 2011, 16:17
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.