Har du dåligt med stålar så är väl byten en bra ide?
Squier Candy Röd,
http://www.thomann.de/se/fender_squier_ ... at_car.htmTexas Tobacco, Texas Vintage vit,
http://gmf.jetshop.se/gitarr--bas/elgitarr-c-415-1.aspx USA kropp om det blir ett bra byte/pris! Eller annan färg på kropp!
Byter mot boxar tex Boss TU3,CE-5, Wha-Wha, EJ-200 inkl. mick, PS3 spel, kastspö, båtmotor c:a 5Hk, pengar, 1x12" låda (tom)
eller kanske annat som jag inte visste jag ville/behöver ha.
<font color="blue">Intresserad av köp av ovan nämda varor om inget passar i byte!</font id="blue">
Mäjla till - bluesmanboy[8D]hotmail.com
