Köpte dessa för ett tag sedan men monterade dem aldrig. Då tycker jag det är onödigt att de ligger i en låda och skräpar!
Bytes helst mot 6-inline mekanik.
Annars 300:- ?
<center></center>
MullBenkt
09 Jul 2011, 18:16
Stratrat
Joined: 21 Jan 2011, 01:13 Posts: 537 Location: STHLM
Jag har ett set 6-in line. Diagonalisar från sent japanskt 70-tal i fint skick. Intressant? MVH
09 Jul 2011, 19:12
Stratrat
Joined: 21 Jan 2011, 01:13 Posts: 537 Location: STHLM
På landet utan internet eller bara ointresserad?[:)]
12 Jul 2011, 00:31
MullBenkt
Joined: 20 Aug 2002, 01:28 Posts: 396 Location:
Glömsk!!
Låter intressant! Har tänkt montera dem på en Squier, har du nån bild?
MullBenkt
14 Jul 2011, 14:27
Stratrat
Joined: 21 Jan 2011, 01:13 Posts: 537 Location: STHLM
Sorry! Nu är det jag som är glömsk....Ja, jag har stämmisarna framför mig, har fotat dem men får inte in bilden här på bojen. Nedan är en länk som visar hur de ser ut. Skicket är fint!
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum