 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
nilo
Joined: 02 Jan 2008, 13:09 Posts: 2743 Location: Sverige: Skåne: Ystad.
|
 EP-Booster mot OD.
Typ Ts808, cusack screamer, abunai 2, el dylikt.
"III Sides to every story".
|
| 12 Jul 2011, 19:58 |
|
 |
|
frans
Joined: 29 Sep 2007, 11:39 Posts: 968 Location: västra göteborg
|
jag har en 808-klon som är byggd av zeta55. har tyvärr aldrig testat en 808 själv så jag kan tyvärr inte säga hur lik den är.
|
| 12 Jul 2011, 23:21 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|