View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 10:56



Reply to topic  [ 9 posts ] 
Hardcase mot ...Floyd/acke? 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Hardcase mot ...Floyd/acke?
Har två case för mycket.

Säljs helst, men kan bytas mot ...

<ul><li> Floydat plektrumskydd HSS </li><li> <s>Humbucker med lite klös i, splittbar.</s> </li>
<li> <s>Bra strata mickar (får gärna vara klös i dem oxå)</s> [:D] <s>,hotrails brukar jag landa med </s>[:D] </li>
<li> Helt Floydstall </li>
<li>Dottern har ingen egen gitarr, bör funka att stämma och spela på [;)]</li></ul>




Finns tejp rester efter leverans på det ena caset ser jag.
Några bilder finns här:

http://s960.photobucket.com/albums/ae86 ... erse/Case/

Någon vart <font color="red">såld</font id="red"> på kameran [:o)]
<s>Har även en videokamera i nyskick som kan bytas mot något jävligt roligt.
Länkar så jag slipper skriva / ändra på flera ställen.
http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=37&t=38442</s>


27 Jul 2011, 01:31
Profile WWW

Joined: 17 Jun 2009, 13:04
Posts: 680
Location: Dalarna
Post 
Du råkar inte ha vägarna förbi GBG det närmsta? :)
Isf skulle jag kunna slänga lite roliga humbuckers efter dig om jag får caset(eller båda rent av).
Känns lite småtråkigt att betala ~250 i frakt... [:(]


30 Jul 2011, 21:53
Profile
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
Tjenare Oscar!

Tyvärr har jag inga bromsar på bilen så jag ska inte ens åka till affären i närtid.

Men om du är lite sugen kanske någon har vägen förbi Norrköping och skall till Göteborg?
Betala frakt av ingenting är som sagt lite surt.

Har ett fodral i kroken och hämtar gitarr, men jag vill gärna ha hem gitarren i det fodralet först [:o)]


31 Jul 2011, 01:02
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
Image


03 Aug 2011, 00:35
Profile WWW

Joined: 23 Jun 2010, 15:05
Posts: 269
Location: Linköping, Östergötland
Post 
Hur mycket vill du ha för hardcasen? och vad passar att ha i dom? [:)]


05 Aug 2011, 13:31
Profile
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
Bornbroke wrote:

Hur mycket vill du ha för hardcasen? och vad passar att ha i dom? [:)]


Säg vad du vill ge för hardcaset istället [8D]

Det passar att ha gitarrformade saker i dem, strata aktiga.

Man kan även ha lördagsgodis, massa öl, en jäfla massa tandpetare...okey, en gissning är att en Les Paul eller Flying V gura inte passar.


07 Aug 2011, 12:09
Profile WWW
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post 
Nytt oanvänt floyd från guitarfetish?

Image


09 Aug 2011, 15:07
Profile
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
rawburt wrote:

Nytt oanvänt floyd från guitarfetish?

Image


Är det samma spec som till din gamla röda är jag intresserad [:D]
74 mm mellan stolparna osv?


09 Aug 2011, 22:04
Profile WWW
User avatar

Joined: 03 Oct 2004, 16:06
Posts: 466
Location: Lerum/Göteborg
Post 
Jag har ingen koll på om den passar just den fina gitarren men enligt deras websida så fits den well on studs spaced from 71-76mm apart.

http://www.guitarfetish.com/NEW-Heavy-D ... p_518.html


09 Aug 2011, 23:02
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.