
Hardcase mot ...Floyd/acke?
Har två case för mycket.
Säljs helst, men kan bytas mot ...
<ul><li> Floydat plektrumskydd HSS </li><li> <s>Humbucker med lite klös i, splittbar.</s> </li>
<li> <s>Bra strata mickar (får gärna vara klös i dem oxå)</s> [:D] <s>,hotrails brukar jag landa med </s>[:D] </li>
<li> Helt Floydstall </li>
<li>Dottern har ingen egen gitarr, bör funka att stämma och spela på [;)]</li></ul>
Finns tejp rester efter leverans på det ena caset ser jag.
Några bilder finns här:
http://s960.photobucket.com/albums/ae86 ... erse/Case/Någon vart <font color="red">såld</font id="red"> på kameran [:o)]
<s>Har även en videokamera i nyskick som kan bytas mot något jävligt roligt.
Länkar så jag slipper skriva / ändra på flera ställen.
http://www.diskantforum.se/viewtopic.php?f=37&t=38442</s>