339a. Japs Ibanez AM-70/ Borta
Next up...

..e denna ovanliga AM-70 från 1985. Det har debatterats ifall AM serien i likhet med andra Artist flyttades att produceras vid Terada de med...å den debatten lär väl fortgå antar jag.
Oooooooooavsett e detta en mkt mkt trevlig halvacke av ung 339 format. Helt osannolikt lättspelad. På bilderna sitter det eftermarknadsmickar i,men originalmickarna samt tillhörande mickramar finns givetvis. Detta e tvivellöst rätt yxa för er med ryggproblem!! Likaledes om man som jag e stort fan av naturlig feedback på scen.
Även denna iordninggjord enl samma tema som ovan. Stränghöjden kan ställas mkt mkt lågt,å som sagt..e ett rent MONSTER till att leverera. Hardcaset saknas dessvärre till denna.
Båda gitarrerna e annars i föredömligt fint skick. Inget som gör ngn ledsen iaf...det e ett som e säkert.
Vad kan jag tänka mig att byta emot då? Ptja..som jag skriver ovan,bortsett från det...try me!!
Å nej. Pengar e inte intressant. Jag vill INTE sälja dem utan lägger dem som bytes ifall ngt som tilltalar dyker upp.
Å nix. Detta e INTE det billigaste japs skrot ni hittar heller. Rimliga bytesförslag ser jag däremot fram emot med spänning.
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.