| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Warmoth-hals och Japan-70-tals stall mot typ Ibanez SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=125931 |
Page 1 of 1 |
| Author: | akhagen [ 19 May 2020, 19:55 ] |
| Post subject: | Warmoth-hals och Japan-70-tals stall mot typ Ibanez SÅLD |
Hej! Snudd på ospelad Warmoth-hals och härligt supergammalt japanstall! Bytes mot BRA men tråkig gitarr med fast stall typ Ibanez, Yamaha mm. Halsen är rimligt modern i profilen och kommer med Wilkonsson-mekanik. Stallet är ordentligt använt men fungerar bra att justera mm och kommer med arm (ser som tex Dimarzio) Enkel mahogny-kropp kan följa med. Finns i Uppsala. Kan skjuta till nån tusenlapp. Bilder: dan.akhagen@hotmail.com |
|
| Author: | Binke [ 01 Jul 2020, 15:52 ] |
| Post subject: | Re: Warmoth-hals och Japan-70-tals stall mot typ Ibanez |
Stratahals? Är det lönn el rosewood bräda? Säljer du den? Mvh, Ole |
|
| Author: | akhagen [ 01 Jul 2020, 17:39 ] |
| Post subject: | Re: Warmoth-hals och Japan-70-tals stall mot typ Ibanez |
Sorry! Den blev såld istället! |
|
| Author: | Jonken [ 02 Jul 2020, 10:51 ] |
| Post subject: | Re: Warmoth-hals och Japan-70-tals stall mot typ Ibanez |
akhagen wrote: Sorry! Den blev såld istället! Lägg då gärna till "SÅLD" bakom rubriken. / Jonken |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|