Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

OCD SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=44734
Page 1 of 1

Author:  Comfortableman [ 25 Aug 2010, 12:56 ]
Post subject:  OCD SÅLD

Funderar att byta min högt älskade OCD v.4 (i nyskick) mot något annat i overdriveväg. Har egentligen ingen användning för den just nu, men kan tänka mig något annat roligt. Plus eller minus pengar.

Author:  davidihse [ 25 Aug 2010, 13:42 ]
Post subject: 

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=43964
Är denna intressant?

myspace.com/slackervillezoo

Author:  Comfortableman [ 25 Aug 2010, 20:32 ]
Post subject: 

Hm, den är rackarns trevlig ju. Men jag vet inte om jag behöver en sådan just nu. Möjligtvis isåfall med något symbolisk peng emellan eftersom jag vill minnas att jag sålde min gamla Liquid sunshine för 800 spänn eller så. Men vi kanske får fundera en stund på detta, både du och jag, helt enkelt.

Tar gärna emot fler spännande bytesbud!

Author:  davidihse [ 25 Aug 2010, 20:42 ]
Post subject: 

Tänk så det knakar, det skiljer typ 200 kr i nypris, och min är från i somras, köpt på Denmark Street.

myspace.com/slackervillezoo

Author:  southbeck [ 25 Aug 2010, 21:46 ]
Post subject: 

Ac booster kanske? Eller en keeley kompressor?

http://www.danielsoderback.com
http://www.myspace.com/southbeck

Author:  mrblack [ 30 Aug 2010, 23:19 ]
Post subject: 

Nåt här kanske.. http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.as ... 870#275581

Author:  Comfortableman [ 31 Aug 2010, 10:24 ]
Post subject: 

Nja, inget av intresse där. Men tack ändå!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/