| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| ESP Ron Wood http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=44838 |
Page 1 of 1 |
| Author: | tokbias [ 27 Aug 2010, 15:21 ] |
| Post subject: | ESP Ron Wood |
. |
|
| Author: | Spadeace [ 16 Sep 2010, 09:52 ] |
| Post subject: | |
Den här kanske vore något? OHSC ingår.
|
|
| Author: | Spadeace [ 16 Sep 2010, 17:04 ] |
| Post subject: | |
EMG 81/85 sitter, är väl kanske inte vad gemene bojare föredrar men låter i mitt tycke helt okay |
|
| Author: | lillefar [ 24 Sep 2010, 14:46 ] |
| Post subject: | |
Säker flera som blir sugen så sätt ett pris! "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Author: | tokbias [ 09 Oct 2010, 18:06 ] |
| Post subject: | |
Jag testade en ESP Eclips idag så om det är någon därute som vill byta mot min tele så är jag på. |
|
| Author: | lillefar [ 10 Oct 2010, 11:04 ] |
| Post subject: | |
Man blir allt sugen för jag gillar färgen och detaljerna men du har satt ett väldigt högt bytesvärde och kontantpris för man får en ny med lite prut i sverige för det pris du begär. "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|