Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

ESP Ron Wood
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=44838
Page 1 of 1

Author:  tokbias [ 27 Aug 2010, 15:21 ]
Post subject:  ESP Ron Wood

.

Author:  Spadeace [ 16 Sep 2010, 09:52 ]
Post subject: 

Den här kanske vore något? OHSC ingår.

Image

Author:  Spadeace [ 16 Sep 2010, 17:04 ]
Post subject: 

EMG 81/85 sitter, är väl kanske inte vad gemene bojare föredrar men låter i mitt tycke helt okay :)

Author:  lillefar [ 24 Sep 2010, 14:46 ]
Post subject: 

Säker flera som blir sugen så sätt ett pris!

"Det är aldrig försent att ge upp"

Author:  tokbias [ 09 Oct 2010, 18:06 ]
Post subject: 

Jag testade en ESP Eclips idag så om det är någon därute som vill byta mot min tele så är jag på.

Author:  lillefar [ 10 Oct 2010, 11:04 ]
Post subject: 

Man blir allt sugen för jag gillar färgen och detaljerna men du har satt ett väldigt högt bytesvärde och kontantpris för man får en ny med lite prut i sverige för det pris du begär.

"Det är aldrig försent att ge upp"

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/