View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 08:07



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Gitarr mot Cubase4 INK DONG FLer bilder.... 
Author Message

Joined: 30 Jun 2008, 23:15
Posts: 618
Location:
Post Gitarr mot Cubase4 INK DONG FLer bilder....
Stratan såld!

En Jackson dinky någonting med reverserat huvud. Röd Metallic, Duncan Design puppar, har inte en aning om vilken modell det är, då inte står ntg på den. Your gain...My loss, om det är ngt bra eller dyrt. Halsen är för bred och tunn för mig så jag kan inte spela på den ändå. Bild kommer, Är hos Oyan för att shred-tränas då jag inte kan lära den det lika bra..![:D]

Image


27 Aug 2010, 17:22
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 25 Sep 2007, 21:08
Posts: 580
Location: Skåne, Hörby
Post 
Jackson gura kommer imorgon broder [8D]

*****************************************************************
"Notuern" citat: "Ptja, men jag tycker att Marcello låter som en shreddande Bryan May"

http://www.myspace.com/whindie


28 Aug 2010, 17:18
Profile WWW

Joined: 30 Jun 2008, 23:15
Posts: 618
Location:
Post 
Hoppas den är vältränad nu då....Så jag kan spela så fort att "the strings start to smoke" [:D]


28 Aug 2010, 18:32
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.