| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gitarr mot Cubase4 INK DONG FLer bilder.... http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=44852 |
Page 1 of 1 |
| Author: | 9200 [ 27 Aug 2010, 17:22 ] |
| Post subject: | Gitarr mot Cubase4 INK DONG FLer bilder.... |
Stratan såld! En Jackson dinky någonting med reverserat huvud. Röd Metallic, Duncan Design puppar, har inte en aning om vilken modell det är, då inte står ntg på den. Your gain...My loss, om det är ngt bra eller dyrt. Halsen är för bred och tunn för mig så jag kan inte spela på den ändå. Bild kommer, Är hos Oyan för att shred-tränas då jag inte kan lära den det lika bra..![:D] |
|
| Author: | oyan [ 28 Aug 2010, 17:18 ] |
| Post subject: | |
Jackson gura kommer imorgon broder [8D] ***************************************************************** "Notuern" citat: "Ptja, men jag tycker att Marcello låter som en shreddande Bryan May" http://www.myspace.com/whindie |
|
| Author: | 9200 [ 28 Aug 2010, 18:32 ] |
| Post subject: | |
Hoppas den är vältränad nu då....Så jag kan spela så fort att "the strings start to smoke" [:D] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|