Hojjj..... Har ngra pedaler som man kan tänkas byta eller säljas...
Boss DS-1
http://www.monteallums.com/ Moddad...Låter super bra..
Vox Satcurator.. Dist pedal låter kanon.
Marshall Echohead EH-1 Delaypedal..
Korg DT-10 super bra stäm apparat..
Bytes mot främst mot en.. Boss TU-2 bra för att den tar mindre plats..
Är även ute efter en Boss DD-7 eller liknande delaypedal med loop funktion..