| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Denna mot nå kul. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45010 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Lurk [ 31 Aug 2010, 20:28 ] |
| Post subject: | Denna mot nå kul. |
21 bands halvrack eq, Lite fakta: 21 bands grafisk equalizer. Varje band sträcker sig över en halv oktav och kan justeras +/- 15dB. Den har en separat volym kontroll. Den har ett monojack för footswitch. Fungerar riktigt bra som gitarr och bas eq, du kan skära eller boosta <u>exakt</u> de frekvenser du vill. Denna har jag haft monterad i mitt pedalbord. ![]() Kan skicka med adapter + footswitch Ge bytes förslag Overdrive, boost till git stärk eller nån annat kul effect. |
|
| Author: | rocker [ 18 Sep 2010, 09:55 ] |
| Post subject: | |
en wah kanske? eller en harley benton 1x12a? _____________________________ "Touch these days and I'll kill you" |
|
| Author: | Armadillo [ 18 Sep 2010, 13:31 ] |
| Post subject: | |
En sådan här kanske? Ihopbyggd och fullt fungerande. http://moodysounds.com/index.php?main_p ... cts_id=194 --------------------------- http://www.armadillo.se |
|
| Author: | Lurk [ 18 Sep 2010, 18:50 ] |
| Post subject: | |
Vad är det för wha |
|
| Author: | Lurk [ 18 Sep 2010, 18:59 ] |
| Post subject: | |
gitarrdelar är också intressant |
|
| Author: | rocker [ 19 Sep 2010, 01:23 ] |
| Post subject: | |
Lurk wrote: Vad är det för wha det är en standard dunlop gcb-95 _____________________________ "Touch these days and I'll kill you" |
|
| Author: | Lurk [ 30 Sep 2010, 19:31 ] |
| Post subject: | |
Bump |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|