Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Denna mot nå kul.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45010
Page 1 of 1

Author:  Lurk [ 31 Aug 2010, 20:28 ]
Post subject:  Denna mot nå kul.

21 bands halvrack eq,

Lite fakta:
21 bands grafisk equalizer. Varje band sträcker sig över en halv oktav och kan justeras +/- 15dB. Den har en separat volym kontroll. Den har ett monojack för footswitch.

Fungerar riktigt bra som gitarr och bas eq, du kan skära eller boosta <u>exakt</u> de frekvenser du vill. Denna har jag haft monterad i mitt pedalbord.


Image

Kan skicka med adapter + footswitch
Ge bytes förslag Overdrive, boost till git stärk eller nån annat kul effect.

Author:  rocker [ 18 Sep 2010, 09:55 ]
Post subject: 

en wah kanske? eller en harley benton 1x12a?

_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"

Author:  Armadillo [ 18 Sep 2010, 13:31 ]
Post subject: 

En sådan här kanske? Ihopbyggd och fullt fungerande.

http://moodysounds.com/index.php?main_p ... cts_id=194

---------------------------
http://www.armadillo.se

Author:  Lurk [ 18 Sep 2010, 18:50 ]
Post subject: 

Vad är det för wha

Author:  Lurk [ 18 Sep 2010, 18:59 ]
Post subject: 

gitarrdelar är också intressant

Author:  rocker [ 19 Sep 2010, 01:23 ]
Post subject: 

Lurk wrote:

Vad är det för wha

det är en standard dunlop gcb-95

_____________________________
"Touch these days and I'll kill you"

Author:  Lurk [ 30 Sep 2010, 19:31 ]
Post subject: 

Bump

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/