Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Squier Standard Telecaster
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45057
Page 1 of 1

Author:  dimman [ 01 Sep 2010, 18:47 ]
Post subject:  Squier Standard Telecaster

Jag har en Squier Standard Telecaster/Candy Apple Red
som jag inte behöver, bjuder därför ut den till bättre
behövande.
Gitarren är i så gott som nyskick dessutom spelar och
låter helt OK .
Förslag till byte mottages, kan även tänka mig trum delar, (eller bud om du hellre vill det)
<b>Ingen som är det minsta intresserad av en helylle gura ??????????</b>[:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Image
Image

Author:  Chatte [ 05 Sep 2010, 22:15 ]
Post subject: 

Hur är halsen jämfört med min gamla?

Ser att man får ett band extra på den här [:D]

It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!

Author:  voxac30tb [ 06 Sep 2010, 10:05 ]
Post subject: 

Vad hade du tänkt dej i bytesvärde? Vilken typ av "trummdelar" är du intresserad av?

Author:  dimman [ 06 Sep 2010, 15:48 ]
Post subject: 

Chatte wrote:

Hur är halsen jämfört med min gamla?

Ser att man får ett band extra på den här [:D]

It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!

mail i låddan

Author:  dimman [ 06 Sep 2010, 15:49 ]
Post subject: 

voxac30tb wrote:

Vad hade du tänkt dej i bytesvärde? Vilken typ av "trummdelar" är du intresserad av?

mail till dig

Author:  Chatte [ 06 Sep 2010, 18:55 ]
Post subject: 

Tackar, det kom i retur hoppas jag [:)]

It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/