| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Epiphone Explorer mot P90 bestyckad best http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45111 |
Page 1 of 1 |
| Author: | LittleScratch [ 02 Sep 2010, 19:15 ] |
| Post subject: | Epiphone Explorer mot P90 bestyckad best |
Köpte denna explorern för inte så längesen här på bojen, och den passar inte mej. Den låter för basigt för min del, så jag söker nåt med P90 istället, en Bach Goldtop, SG med P90, nåt superskumt hemmabygge som kickar ass. Har nåt kul och är intresserad så sänd ett mejl eller nåt så fixar det sej nog i slutänden [:D] Edit: Glömde nämna att det är en svart '58 modell i bra skick, vadderad gigbag medföljer. (\__/) (>'.'<) (")_(") |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|