Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Helt fel form, men ändå.. önskas trummor!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45172
Page 1 of 1

Author:  Flowerhill [ 03 Sep 2010, 22:38 ]
Post subject:  Helt fel form, men ändå.. önskas trummor!

Har en tioåring hemma som vill börja spela trummor [:)] klart grabben ska ha trummor! Allt som är musik relaterat uppmuntras..

Så om någon har liggandes en uppsättning billigt så finns intresse!
Gärna i norrbotten,(Luleå) känns jobbigt med bussgods på sånna grejjer..bytes mot nått i gitarr väg.

Hjälp med att främja framtidens musiker [;)]



I`m old enough to choose my toys..

Author:  OneMore [ 04 Sep 2010, 17:24 ]
Post subject: 

Jag(eller egentligen min son) har ett set Samick juniortrummor.
Trummorna finns 2 mil norr om Skelefteå.
Vad har du att byta mot i gitarrväg??

Author:  Flowerhill [ 04 Sep 2010, 23:44 ]
Post subject: 

OneMore wrote:

Jag(eller egentligen min son) har ett set Samick juniortrummor.
Trummorna finns 2 mil norr om Skelefteå.
Vad har du att byta mot i gitarrväg??



Mail skickat till Onemore [:)]

I`m old enough to choose my toys..

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/