| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Helt fel form, men ändå.. önskas trummor! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45172 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Flowerhill [ 03 Sep 2010, 22:38 ] |
| Post subject: | Helt fel form, men ändå.. önskas trummor! |
Har en tioåring hemma som vill börja spela trummor [:)] klart grabben ska ha trummor! Allt som är musik relaterat uppmuntras.. Så om någon har liggandes en uppsättning billigt så finns intresse! Gärna i norrbotten,(Luleå) känns jobbigt med bussgods på sånna grejjer..bytes mot nått i gitarr väg. Hjälp med att främja framtidens musiker [;)] I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Author: | OneMore [ 04 Sep 2010, 17:24 ] |
| Post subject: | |
Jag(eller egentligen min son) har ett set Samick juniortrummor. Trummorna finns 2 mil norr om Skelefteå. Vad har du att byta mot i gitarrväg?? |
|
| Author: | Flowerhill [ 04 Sep 2010, 23:44 ] |
| Post subject: | |
OneMore wrote: Jag(eller egentligen min son) har ett set Samick juniortrummor. Trummorna finns 2 mil norr om Skelefteå. Vad har du att byta mot i gitarrväg?? Mail skickat till Onemore [:)] I`m old enough to choose my toys.. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|