View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 09:44



Reply to topic  [ 16 posts ] 
Fender Mustang bytes eller säljes. SÅLD! 
Author Message

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post Fender Mustang bytes eller säljes. SÅLD!
Jag har en sonic-blue Mustang som jag vill byta mot en Jazzmaster, Fender 72 Telecaster Deluxe eller annan fräck gitarr.

Kan även tänka mig att sälja den för 5500:-

Bild:
http://i149.photobucket.com/albums/s71/ ... C00019.jpg

In action:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... id_OEV_P_P


06 Sep 2010, 16:49
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Är det en Japan eller Mexico?
Var finns den?

Fint nick du har, den gode kaptenen är en stor favorit!


07 Sep 2010, 06:38
Profile

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post 
Goran wrote:

Är det en Japan eller Mexico?
Var finns den?

Fint nick du har, den gode kaptenen är en stor favorit!


Hej, det är en japan, 90-tal skulle jag tro. gitarren finns i malmö.

kul med fler som uppskattar beefheart!


07 Sep 2010, 14:27
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post 
häpp, gitarren finns kvar.


16 Sep 2010, 14:35
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 19 May 2008, 14:24
Posts: 116
Location:
Post 
Är Gibson Explorer Gothic intressant?


20 Sep 2010, 17:38
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post 
Hej, nej tyvärr. lite för hårdrockig för mig.


22 Sep 2010, 23:51
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 23 May 2010, 23:35
Posts: 327
Location:
Post 
Kan en HPD-strata med sjukt bra delar va nåt? 1-bits al kropp. Värde ca 7500kr.


22 Sep 2010, 23:59
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.

Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.

Finns i Malmö.


23 Sep 2010, 07:41
Profile

Joined: 23 May 2010, 23:35
Posts: 327
Location:
Post 
Nobbade just en LP Classic i byte och hoppas på mustangen. Den ballaste gura som gjorts enligt mig.


23 Sep 2010, 17:23
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post 
Goran wrote:

Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.

Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.

Finns i Malmö.


Hej, jag hade hakat på din thinline om det inte vore för att jag har en egen. Den är min favorit. Man blir lite nyfiken dock. är det humbuckers på den och vad skulle du begära i mellanskillnad?


23 Sep 2010, 17:48
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post 
papamojo wrote:

Nobbade just en LP Classic i byte och hoppas på mustangen. Den ballaste gura som gjorts enligt mig.


hej, är tyvärr inte intresserad av strator.. Men gitarren är även till salu.


23 Sep 2010, 17:49
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Beefheart wrote:

Goran wrote:

Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.

Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.

Finns i Malmö.


Hej, jag hade hakat på din thinline om det inte vore för att jag har en egen. Den är min favorit. Man blir lite nyfiken dock. är det humbuckers på den och vad skulle du begära i mellanskillnad?

Första versionen av Thinline, single coils. Väldigt tidig MIJ i mycket bra skick, 2000:- emellan. Och, den är bra som f-n men har ett litet överskott på teles [:D]


23 Sep 2010, 20:36
Profile

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post 
Goran wrote:

Beefheart wrote:

Goran wrote:

Fender Contemporary Stratocaster Deluxe MIJ E-serie, allt i original, mycket bra skick. Googla och kolla om det kan vara intressant.

Har även en mycket tidig MIJ Thinline Tele (första versionen) med Fender Texas Specials och fyrvägsswitch (alla originaldelar finns kvar) i kanonskick, men då vill jag ha lite emellan.

Finns i Malmö.


har du en bild månne?

Hej, jag hade hakat på din thinline om det inte vore för att jag har en egen. Den är min favorit. Man blir lite nyfiken dock. är det humbuckers på den och vad skulle du begära i mellanskillnad?

Första versionen av Thinline, single coils. Väldigt tidig MIJ i mycket bra skick, 2000:- emellan. Och, den är bra som f-n men har ett litet överskott på teles [:D]


23 Sep 2010, 21:01
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Ser ut som denna och är av samma årgång, men min är i bättre skick och har snyggare trä.
Min har också Barden intonerade mässingssadlar.
http://www.vintage-guitars.se/1985-1986 ... _front.jpg


24 Sep 2010, 06:56
Profile

Joined: 23 Nov 2009, 21:02
Posts: 18
Location:
Post 
Hehe, jag har en precis likadan faktiskt.. Räcker nog med den för tillfället[:)]


25 Sep 2010, 15:22
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Då får jag trösta mig med en genomkörning av "Trout mask replica" [:D]


26 Sep 2010, 08:57
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 16 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.