| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| OLP, SÅLD! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45341 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 07 Sep 2010, 21:29 ] |
| Post subject: | OLP, SÅLD! |
På söndag går allt till nuvarande högstbjudande. Basen är kanonfin och spelkänslan är kanon. Och jag har hittat en ny gura... Nedanstående kan bytas mot: Strata MIJ/classic 60 eller annan singelcoil gura. Eller delbetalning + cash: Vox tonelab, scenmodellen Aktiv medhörning Fendermickar Eller något annat gitarr relaterat ...eller kontanter [;)] OLP, licensed by spector i nyskick, har en vadderad myspyjamas, EMG mickar och 24 bandshals, man kan spela solo på den som en gura. Stärkarcombo Peavey 115 på 210 watt i 4 ohm, 300 watt med 2 ohms låda. Bass V-Amp att koppla mellan, funkar även till gitarr och orgel. Kontantpris för allt: 4500 kr? Basen 2700kr Combon 2800kr http://www.peavey-eu.com/product_detail.php?&flag=SE&lan=UK&obs=Y&key=128 Ampen 600kr Blir 4500 kr [:o)] Eller ge ett bättre bud, gärna uppåt, neråt funkar oxå [:D] ![]() ![]() ![]() Vart nysträngad senast jag använde den. It´s nice to be important, but it´s more important to be nice! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|