Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

OLP, SÅLD!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45341
Page 1 of 1

Author:  Chatte [ 07 Sep 2010, 21:29 ]
Post subject:  OLP, SÅLD!

På söndag går allt till nuvarande högstbjudande.
Basen är kanonfin och spelkänslan är kanon.
Och jag har hittat en ny gura...

Nedanstående kan bytas mot:
Strata MIJ/classic 60 eller annan singelcoil gura.
Eller delbetalning + cash:
Vox tonelab, scenmodellen
Aktiv medhörning
Fendermickar

Eller något annat gitarr relaterat

...eller kontanter [;)]


OLP, licensed by spector i nyskick, har en vadderad myspyjamas, EMG mickar och 24 bandshals, man kan spela solo på den som en gura.
Stärkarcombo Peavey 115 på 210 watt i 4 ohm, 300 watt med 2 ohms låda.
Bass V-Amp att koppla mellan, funkar även till gitarr och orgel.
Kontantpris för allt: 4500 kr?
Basen 2700kr
Combon 2800kr http://www.peavey-eu.com/product_detail.php?&flag=SE&lan=UK&obs=Y&key=128
Ampen 600kr
Blir 4500 kr [:o)]

Eller ge ett bättre bud, gärna uppåt, neråt funkar oxå [:D]


Image
Image
Image

Vart nysträngad senast jag använde den.

It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/