På söndag går allt till nuvarande högstbjudande.
Basen är kanonfin och spelkänslan är kanon.
Och jag har hittat en ny gura...
Nedanstående kan bytas mot:
Strata MIJ/classic 60 eller annan singelcoil gura.
Eller delbetalning + cash:
Vox tonelab, scenmodellen
Aktiv medhörning
Fendermickar
Eller något annat gitarr relaterat
...eller kontanter [;)]
OLP, licensed by spector i nyskick, har en vadderad myspyjamas, EMG mickar och 24 bandshals, man kan spela solo på den som en gura.
Stärkarcombo Peavey 115 på 210 watt i 4 ohm, 300 watt med 2 ohms låda.
Bass V-Amp att koppla mellan, funkar även till gitarr och orgel.
Kontantpris för allt: 4500 kr?
Basen 2700kr
Combon 2800kr
http://www.peavey-eu.com/product_detail.php?&flag=SE&lan=UK&obs=Y&key=128Ampen 600kr
Blir 4500 kr [:o)]
Eller ge ett bättre bud, gärna uppåt, neråt funkar oxå [:D]



Vart nysträngad senast jag använde den.
It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!