| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gibson ES-359 mot nåt kul http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45389 |
Page 1 of 1 |
| Author: | spindeln [ 08 Sep 2010, 20:55 ] |
| Post subject: | Gibson ES-359 mot nåt kul |
kom med förslag, delbyten går också bra. Bytesvärde cirka 20000 kr. _______________________________ Har en massa Lavakablar: Pedalbordskit, krullkabel, clear connect - maila mig ! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|