Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gibson ES-359 mot nåt kul
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45389
Page 1 of 1

Author:  spindeln [ 08 Sep 2010, 20:55 ]
Post subject:  Gibson ES-359 mot nåt kul

kom med förslag, delbyten går också bra. Bytesvärde cirka 20000 kr.




_______________________________
Har en massa Lavakablar:
Pedalbordskit, krullkabel, clear connect - maila mig !

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/