 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
| Author |
Message |
|
Ulfern
Joined: 07 Aug 2009, 11:58 Posts: 1190
|
 7-strängad FR-gura!
Jag vill ha en riktigt bra 7-strängad gura med FR-stall eller motsvarande, typ ibanez-stallet. Jag har förljande att byta med:
- LTD EC-400 från 2005, cherry red see trough. ett par små dings men i bra skick. Låter grymt och mycket lättspelad, enda ägaren är jag. Sitter nwarwick-straplocks på´n nu.
- Ibanez 7321, mattsvart hemlackad kropp. Moddad, bara stallmick och en pot. Schaller straplocks på´n.
- Lite smått skit: Hembyggd 1x12 för bas. Ful och trist men ok för hemmabruk. Ej säker på vilken högtalare. Dimarzio super distortion, George Dennis parametric wah.
Kan lägga pengar också för en bra gitarr.
|
| 09 Sep 2010, 14:13 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|