Squier Export, typ 83-84 om jag inte minns fel. Jag älskar den här kroppen. Riktigt bra ton i den! Men jag vill testa att köra med H-S-S och jag har inte hjärta att sätta fräsen i denna. Därför vill jag byta den mot en stratakropp av likvärdig kvalité som är fräst för humbucker i stall.
Såhär ser den ut (lite dammig på bilden)

Det jag letar efter:
Likvärdig stratakropp (Typ Warmoth, Fender USA el liknande)
H-S-S eller H-S-H fräst (ej badkar)
<i>Helst"] svart, vit eller sunburst (Inga knäppa färger[:o)])
Fräst för 6-punkts vintage stall
Träslag: Al
Har du nåt på lager? Hör av dig! [:)]
/Alvarez