Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

.....inte aktuellt
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45593
Page 1 of 1

Author:  Strata57 [ 13 Sep 2010, 20:36 ]
Post subject:  .....inte aktuellt

.......

Author:  primary man [ 14 Sep 2010, 21:26 ]
Post subject: 

Hej jag måste fråga..
skulle du kunna tänka dig att sälja bara Caset ?
var kommer det ifrån ?

/Hans.

Author:  Strata57 [ 17 Sep 2010, 11:46 ]
Post subject: 

Hej "primary man"

Nej
caset är för mig en del av förstärkaren så de hänger ihop.

Caset är inköpt via Musikbörsen, men vem som tillverkat det vet jag inte direkt.

Hls// Len

Author:  rejjo [ 17 Sep 2010, 18:34 ]
Post subject: 

Fender Bassman '59 reissue?

/ Calle

Author:  Strata57 [ 18 Sep 2010, 12:05 ]
Post subject: 

rejjo wrote:

Fender Bassman '59 reissue?

/ Calle



Under rätt betingelser ja......,definitivt värt att titta närmare på detaljer såsom skick, pris genomförande etc etc.

Maila mig gärna ett förslag, det mottager jag tacksamt.

Hls//Len[:)]

Author:  Strata57 [ 01 Oct 2010, 10:56 ]
Post subject: 

upp i ljuset...... det är den värd ![8D]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/