| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| MP Sky Blue OD BORTA http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45745 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Hoffe [ 16 Sep 2010, 17:42 ] |
| Post subject: | MP Sky Blue OD BORTA |
MP Sky Blue OD i toppskick med kardborre på undersidan. Byter den gärna mot en strömförsörjning i toppklass typ Burkey Six, Cioks DC10 el dyl med isolerade utgångar eller MP Sweet Honey, Providence Stampede, Jetter Gain Stage Red el dyl. /Thomas |
|
| Author: | clapton71 [ 19 Sep 2010, 07:17 ] |
| Post subject: | |
Hej Thomas, jag vill tyvärr inte byta bort min SH, men eftersom jag vet att du haft en sån så undrar jag lite om skillnaden mellan Sky Blue/SH? Är lite sugen på en sån, men har fått för mig att de jobbar rätt lika...vette sjutton varför. Orkar du skriva några rader om Sky Blue vore jag tacksam. Mvh Matte mslcases@gmail.com |
|
| Author: | southbeck [ 19 Sep 2010, 23:12 ] |
| Post subject: | |
En vanlig Ac booster är inte av intresse eller? http://www.danielsoderback.com http://www.myspace.com/southbeck |
|
| Author: | Hoffe [ 19 Sep 2010, 23:47 ] |
| Post subject: | |
Tack för erbjudandet men tyvärr bara AC+ i såna fall. /Thomas |
|
| Author: | Hoffe [ 21 Sep 2010, 22:02 ] |
| Post subject: | |
BUMP /Thomas |
|
| Author: | Hoffe [ 27 Sep 2010, 17:20 ] |
| Post subject: | |
Bump /Thomas |
|
| Author: | southbeck [ 29 Sep 2010, 23:15 ] |
| Post subject: | |
Nytt bytesförslag: Fulltone OCD v4? http://www.danielsoderback.com http://www.myspace.com/southbeck |
|
| Author: | Hoffe [ 30 Sep 2010, 10:13 ] |
| Post subject: | |
Tack för erbjudandet Daniel. Har gått igenom två st OCD och försökt gilla den. Den har klara kvaliteter men jag har tyvärr aldrig riktigt bondat med den, så jag får avstå. /Thomas |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|