| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Sony Ericsson w890 mot något gitarr-relaterat http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=45819 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Walain [ 18 Sep 2010, 13:51 ] |
| Post subject: | Sony Ericsson w890 mot något gitarr-relaterat |
Har tyvärr ingen laddare till men i övrigt i bra skick. Har själv använt iphone sedan ett år och kommer nog aldrig gå tillbaks till vanliga lurar.. Tänker mig bytesvärde runt en tusing, om det är helt åt helvete så får ni väl hojta till. Intressanta saker kan vara högtalarelement, pedaler, mickar osv. Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Author: | lestrange [ 18 Sep 2010, 15:30 ] |
| Post subject: | |
Sparkling Silver eller Mocha Brown? |
|
| Author: | Walain [ 19 Sep 2010, 00:44 ] |
| Post subject: | |
Silver Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|