| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Bassmantopp + Hagströmlåda bytes rörcombo http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=46068 |
Page 1 of 1 |
| Author: | BieBluesBand [ 24 Sep 2010, 16:09 ] |
| Post subject: | Fender Bassmantopp + Hagströmlåda bytes rörcombo |
Fender Bassmantopp 50W Silverface från 1968. Nyrenoverad, nya rör, filter och kondningar. De gamla grejerna finns kvar i en påse. Luktar vintage! Låter gudomligt. Hagströmlåda 2x12 från 70-talet med nya element. Mint condition. På hjul. Träcase till topp och låda. Giggar mycket så jag vill byta denna rigg mot en mer mobil rörcombo på minst 40W. Bytesvärde 8000:- http://www.blocket.se/orebro/Fender_Bas ... m?ca=8&w=2 |
|
| Author: | VIP [ 24 Sep 2010, 21:25 ] |
| Post subject: | |
mejl i lådan -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|