Kropp från GMF i ask(?). Lätt och resonant.
Hals från EDEN köpt på hos Gitarrdelar men huvudet format av mej. Lönn-lönn med svarta dots.
Stämmisar av märket ingen-aning, men de funkar bra.
Gotoh-svaj med bockade sadlar.
Tonerider Rocksong i stall och Tonerider Generator i hals.
3-läges DiMarzio-miniswitch som inte är kopplad riktigt rätt. Övre läget är hals och nedre läget är stall. Mittenläget var tänkt att det skulle bli som på en LP, alltså hals+stall men så som det är nu är det bara stallmicken som går där. Har schemat för hur det ska lödas men det har inte gjorts.
Har någon gång i tiden varit vänsterhängd så det finns ett hål borrat för axelbandsknopp i det nedre hornet.
Är intresserad av:
*Golvhögtalare
*Stativhögtalare
*Stereo reciever
*Telecaster
*Stratocaster
*Bang & Olufsen-prylar
*Skivspelare av finare modell (typ Rega Planar 2/3 eller liknande)
*CD-spelare av finare modell




