Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Strata mickar + putar [KLART!]
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=46359
Page 1 of 1

Author:  FenderBender [ 30 Sep 2010, 13:30 ]
Post subject:  Strata mickar + putar [KLART!]

Sitter på en komplett elektronik till Strata. CTS-putar, CRL-switch (5-vägs). Medföljer Fender FN-mickar (en defekt) i affären. Bytes mot något roligt. Kanske en trevlig pedal eller nåt annat. Överraska mig! [:)]

Bytesvärde: ca 500 kr.

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">

Author:  Goran [ 30 Sep 2010, 13:37 ]
Post subject: 

Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong?
Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis?

Author:  FenderBender [ 30 Sep 2010, 13:40 ]
Post subject: 

Goran wrote:

Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong?
Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis?


Intressant! Men tyvärr har jag kört DS-1 i många år och känner mig färdig med den. Tokai mickarna har jag dessvärre ingen användning av. Men tack ändå! [:)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">

Author:  Goran [ 30 Sep 2010, 13:45 ]
Post subject: 

En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip.
Låter mycket bra!

Author:  FenderBender [ 30 Sep 2010, 13:52 ]
Post subject: 

Goran wrote:

En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip.
Låter mycket bra!

Njae, jag har overdrivepedaler så jag klarar mig. Har du ingen compresor eller tremolo eller nåt åt det hållet? [;)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">

Author:  Goran [ 30 Sep 2010, 13:55 ]
Post subject: 

Jo flera stycken men vill inte bli av med dem…
Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten!

Author:  FenderBender [ 30 Sep 2010, 14:09 ]
Post subject: 

Goran wrote:

Jo flera stycken men vill inte bli av med dem…
Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten!


OK. Jag mailar dig detaljerna. [:)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">

Author:  Goran [ 30 Sep 2010, 14:16 ]
Post subject: 

Mailat tillbaks

Author:  FenderBender [ 30 Sep 2010, 14:21 ]
Post subject: 

Goran wrote:

Mailat tillbaks

Ååååå, mail tebax! [:D]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">

Author:  FenderBender [ 30 Sep 2010, 15:40 ]
Post subject: 

Affären avslutad. [:)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/