| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Strata mickar + putar [KLART!] http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=46359 |
Page 1 of 1 |
| Author: | FenderBender [ 30 Sep 2010, 13:30 ] |
| Post subject: | Strata mickar + putar [KLART!] |
Sitter på en komplett elektronik till Strata. CTS-putar, CRL-switch (5-vägs). Medföljer Fender FN-mickar (en defekt) i affären. Bytes mot något roligt. Kanske en trevlig pedal eller nåt annat. Överraska mig! [:)] Bytesvärde: ca 500 kr. <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Author: | Goran [ 30 Sep 2010, 13:37 ] |
| Post subject: | |
Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong? Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis? |
|
| Author: | FenderBender [ 30 Sep 2010, 13:40 ] |
| Post subject: | |
Goran wrote: Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong? Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis? Intressant! Men tyvärr har jag kört DS-1 i många år och känner mig färdig med den. Tokai mickarna har jag dessvärre ingen användning av. Men tack ändå! [:)] <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Author: | Goran [ 30 Sep 2010, 13:45 ] |
| Post subject: | |
En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip. Låter mycket bra! |
|
| Author: | FenderBender [ 30 Sep 2010, 13:52 ] |
| Post subject: | |
Goran wrote: En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip. Låter mycket bra! Njae, jag har overdrivepedaler så jag klarar mig. Har du ingen compresor eller tremolo eller nåt åt det hållet? [;)] <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Author: | Goran [ 30 Sep 2010, 13:55 ] |
| Post subject: | |
Jo flera stycken men vill inte bli av med dem… Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten! |
|
| Author: | FenderBender [ 30 Sep 2010, 14:09 ] |
| Post subject: | |
Goran wrote: Jo flera stycken men vill inte bli av med dem… Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten! OK. Jag mailar dig detaljerna. [:)] <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Author: | Goran [ 30 Sep 2010, 14:16 ] |
| Post subject: | |
Mailat tillbaks |
|
| Author: | FenderBender [ 30 Sep 2010, 14:21 ] |
| Post subject: | |
Goran wrote: Mailat tillbaks Ååååå, mail tebax! [:D] <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Author: | FenderBender [ 30 Sep 2010, 15:40 ] |
| Post subject: | |
Affären avslutad. [:)] <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|