| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender mot Ibanez [löst] http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=46383 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 30 Sep 2010, 22:42 ] |
| Post subject: | Fender mot Ibanez [löst] |
Har kommit på att jag ska spåra in på Ibanez igen eftersom det är di ända halsarna jag kommer överens med. Byter gärna en strata mot en -80 tals eller nyare. Helst Blazer/Roadstar/SA aktiga utan Floyd. Men en RG kan funka igen om den är i bra skick och stallet är justerat. /Tommy ___________________________________ I´m stupid for real, what´s your excuse?" ![]() http://www.myspace.com/corebrothers1 |
|
| Author: | davidihse [ 30 Sep 2010, 22:59 ] |
| Post subject: | |
Jag har en roadstarhals om du är intresserad! myspace.com/slackervillezoo |
|
| Author: | lillefar [ 30 Sep 2010, 23:31 ] |
| Post subject: | |
Har en RG 470 gjord i Korea och kvaliten är absolut i topp om man vet vad pratar om när det gäller RG d.v.s när och hur de är tillverkade. Blockat svaj såklart (rör sig nada) och blocket går att häva enkelt. Alla mickar utbytta mot riktiga godingar och ett bra format hardcase om för mig en självklarhet att för att frakta gitarrer. Maila om det uppstår GAS "Det är aldrig försent att ge upp" |
|
| Author: | Chatte [ 01 Oct 2010, 08:57 ] |
| Post subject: | |
lillefar wrote: Har en RG 470 gjord i Korea och kvaliten är absolut i topp om man vet vad pratar om när det gäller RG d.v.s när och hur de är tillverkade. Blockat svaj såklart (rör sig nada) och blocket går att häva enkelt. Alla mickar utbytta mot riktiga godingar och ett bra format hardcase om för mig en självklarhet att för att frakta gitarrer. Maila om det uppstår GAS "Det är aldrig försent att ge upp" Mailar du ___________________________________ I´m stupid for real, what´s your excuse?" ![]() http://www.myspace.com/corebrothers1 |
|
| Author: | Chatte [ 01 Oct 2010, 09:17 ] |
| Post subject: | |
davidihse wrote: Jag har en roadstarhals om du är intresserad! myspace.com/slackervillezoo Nja, då blir det ytterliggare en HPD gura i omlopp, noterar det. ___________________________________ I´m stupid for real, what´s your excuse?" ![]() http://www.myspace.com/corebrothers1 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|