View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 08:08



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Digitech Digidelay mot tremolo, boost 
Author Message

Joined: 10 Dec 2009, 23:17
Posts: 1803
Post Digitech Digidelay mot tremolo, boost
Jag har en Digitech Digidelay X-series i bra skick, ett bra digitalt delay

jag vill bli av med den för jag använder mig av endast reverb istället.
men jag behöver en tremolo pedal och en Overdrive som inte ger så mycket Gain.

Inga Tubescreamers kloner, utan vill åt Overdrives som behåller basen och inte har sån stor midhump..

Mejla vid intresse..

Image


08 Oct 2010, 13:08
Profile WWW

Joined: 08 Aug 2008, 21:07
Posts: 274
Location:
Post 
hej igen jag har en Boss turbo overdrive (od-2) in fint skick, finns det nått intresse tro ?


15 Nov 2010, 18:31
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.