| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Digitech Digidelay mot tremolo, boost http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=46779 |
Page 1 of 1 |
| Author: | KingsHighway [ 08 Oct 2010, 13:08 ] |
| Post subject: | Digitech Digidelay mot tremolo, boost |
Jag har en Digitech Digidelay X-series i bra skick, ett bra digitalt delay jag vill bli av med den för jag använder mig av endast reverb istället. men jag behöver en tremolo pedal och en Overdrive som inte ger så mycket Gain. Inga Tubescreamers kloner, utan vill åt Overdrives som behåller basen och inte har sån stor midhump.. Mejla vid intresse..
|
|
| Author: | glennon [ 15 Nov 2010, 18:31 ] |
| Post subject: | |
hej igen jag har en Boss turbo overdrive (od-2) in fint skick, finns det nått intresse tro ? |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|