Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Les Paul Mot Les Paul
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=49124
Page 1 of 1

Author:  r_t [ 25 Nov 2010, 18:14 ]
Post subject:  Les Paul Mot Les Paul

Sitter på en gibson les paul standard med bytta stämsskruvar till grover och funderar på om jag inte ska ha en Les Paul i drömfärgen istället?

Helt enkelt, Någon som vill byta en Les Paul av samma kvalitet fast i ice tea/honeyburst/cherryburst? Lite Pengar mellan kan diskuteras. (kan ta en billigare också om du slänger cash mellan, då snackar vi edwards, greco, burny och dylikt) Och helst i fint skick (ingen relic).
Min pålle:

Image

Author:  Före detta Gibson [ 25 Nov 2010, 19:27 ]
Post subject: 

Årsmodell o halsprofil på din?

http://www.tinypedals.com

Author:  r_t [ 26 Nov 2010, 00:21 ]
Post subject: 

-02 om jag inte minns fel och definitivt en 60's hals.

Author:  djangus [ 26 Nov 2010, 14:00 ]
Post subject: 

PM till dig (dvs om det funkar)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/