View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 04:15



Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post -
<font size="4"><font color="red">Såld</font id="red"></font id="size4">

Skadar väl inte att kolla ....

Den här :
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=49008

Mot:
Helst MIJ Strata eller något bra spelbart med rätt smal hals, ej full C.
Kan stå Gustav på huvudet och ESSO på kroppen....okey, inte ESSO föresten [:D]
Pengar upp eller ner är okey.


27 Nov 2010, 23:14
Profile WWW

Joined: 30 Nov 2010, 23:33
Posts: 8
Location:
Post 
Chatte wrote:

Skadar väl inte att kolla ....

Jag har en mij strata som kanske jag skulle kunna byta dig med?
Den här :
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=49008

Mot:
Helst MIJ Strata eller något bra spelbart med rätt smal hals, ej full C.
Kan stå Gustav på huvudet och ESSO på kroppen....okey, inte ESSO föresten [:D]
Pengar upp eller ner är okey.



30 Nov 2010, 23:35
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
Frippe.K.85 wrote:

Quote:
<i>Originally posted by Chatte"]


Jag har en mij strata som kanske jag skulle kunna byta dig med?



Jag tror tråden vart svårtydd [:D]
Och jag hittar inte mina glasögon...

Vad har du då?
Du kan maila mig istället [url="mailto:tommy.asterback@gmail.com"]"klicka här på min mail mojjäng"[/url]

/Tommy


30 Nov 2010, 23:52
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.