Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

-
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=49217
Page 1 of 1

Author:  Chatte [ 27 Nov 2010, 23:14 ]
Post subject:  -

<font size="4"><font color="red">Såld</font id="red"></font id="size4">

Skadar väl inte att kolla ....

Den här :
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=49008

Mot:
Helst MIJ Strata eller något bra spelbart med rätt smal hals, ej full C.
Kan stå Gustav på huvudet och ESSO på kroppen....okey, inte ESSO föresten [:D]
Pengar upp eller ner är okey.

Author:  Frippe.K.85 [ 30 Nov 2010, 23:35 ]
Post subject: 

Chatte wrote:

Skadar väl inte att kolla ....

Jag har en mij strata som kanske jag skulle kunna byta dig med?
Den här :
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=49008

Mot:
Helst MIJ Strata eller något bra spelbart med rätt smal hals, ej full C.
Kan stå Gustav på huvudet och ESSO på kroppen....okey, inte ESSO föresten [:D]
Pengar upp eller ner är okey.


Author:  Chatte [ 30 Nov 2010, 23:52 ]
Post subject: 

Frippe.K.85 wrote:

Quote:
<i>Originally posted by Chatte"]


Jag har en mij strata som kanske jag skulle kunna byta dig med?



Jag tror tråden vart svårtydd [:D]
Och jag hittar inte mina glasögon...

Vad har du då?
Du kan maila mig istället [url="mailto:tommy.asterback@gmail.com"]"klicka här på min mail mojjäng"[/url]

/Tommy

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/