| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| - http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=49217 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 27 Nov 2010, 23:14 ] |
| Post subject: | - |
<font size="4"><font color="red">Såld</font id="red"></font id="size4"> Skadar väl inte att kolla .... Den här : http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=49008 Mot: Helst MIJ Strata eller något bra spelbart med rätt smal hals, ej full C. Kan stå Gustav på huvudet och ESSO på kroppen....okey, inte ESSO föresten [:D] Pengar upp eller ner är okey. |
|
| Author: | Frippe.K.85 [ 30 Nov 2010, 23:35 ] |
| Post subject: | |
Chatte wrote: Skadar väl inte att kolla .... Jag har en mij strata som kanske jag skulle kunna byta dig med? Den här : http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=49008 Mot: Helst MIJ Strata eller något bra spelbart med rätt smal hals, ej full C. Kan stå Gustav på huvudet och ESSO på kroppen....okey, inte ESSO föresten [:D] Pengar upp eller ner är okey. |
|
| Author: | Chatte [ 30 Nov 2010, 23:52 ] |
| Post subject: | |
Frippe.K.85 wrote: Quote: <i>Originally posted by Chatte"] Jag har en mij strata som kanske jag skulle kunna byta dig med? Jag tror tråden vart svårtydd [:D] Och jag hittar inte mina glasögon... Vad har du då? Du kan maila mig istället [url="mailto:tommy.asterback@gmail.com"]"klicka här på min mail mojjäng"[/url] /Tommy |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|