Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

BB Preamp SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=49722
Page 1 of 1

Author:  Comfortableman [ 08 Dec 2010, 11:16 ]
Post subject:  BB Preamp SÅLD

I nyskick och helt utan bekymmer. Byter gärna mot något kul delay, typ Mad Professor DBD eller Maxon Ad999 eller Paul C TIM eller något annat festligt. Jag skulle också kunna tänka mig att byta mot en Loop-pedal, typ Jamman Solo, Boss RC-2 eller liknande.

Author:  Goran [ 08 Dec 2010, 11:55 ]
Post subject: 

En Fender Blender Fuzz reissue i absolut nyskick med granti ochy allt papper kvar?

Author:  Comfortableman [ 08 Dec 2010, 11:57 ]
Post subject: 

Kul grej men inte riktigt vad jag söker just nu. Tack ändå!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/