Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gone
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=49962
Page 1 of 1

Author:  kaptenlillen [ 13 Dec 2010, 14:33 ]
Post subject:  Gone

.

Author:  Boboblues [ 17 Dec 2010, 09:33 ]
Post subject: 

kaptenlillen wrote:

Har en Fender american special. Allt är original. spelar och låter som en gud! Röd Lackad. Näst intill nyskick.
Skulle vilja byta denna mot en Les Paul av märke :Gibson (Ej Faded, Studio eller någon sådan modell), Greco, Burny, Orville eller möjligtvis en gammal tokai. jag har egentligen bara två krav, 1.Inte svart eller någon väldigt mörk färg. 2. Humbucker.
Esp Eclipse går också bra.
Kan Även tänka mej att byta mot En trevlig aukustisk gitarr (stålsträngad) av märke Taylor, Martin, Gibson, Yamaha (främst LL6)med fler

Gitarren bor i göteborg.
bilder fås via mail


Strata eller tele ? SSS eller Hss (om det är en strata)
kan denna vara intressant : http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=49273
eller denna : http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=29489

Boboblues

Gräd ente fassan !

Author:  kaptenlillen [ 17 Dec 2010, 13:49 ]
Post subject: 

Hej! Det är en stratta. Kom på det nu att jag glömde skriva det. SSS är det. Så det är som en stratta ska vara.
Det kan mycket väl vara intressant men jag får faktiskt säga att jag vill nog provspela den först då jag är ganska kräsen vad det gäller akustiska gitarrer.
Vart finns gitarren?

Kaptenlillen.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/