Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Byta grejor ;)
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=51674
Page 1 of 1

Author:  Fretless [ 18 Jan 2011, 02:17 ]
Post subject:  Byta grejor ;)

Önskar att byta alternativt sälja följande.

VOX Tonelab LE (Ganska mkt giggad pedal men både ser och låter kanon)
Prisidé: 2000:-

Marshall 8008 2 x 80W (Gör sitt jobb klanderfritt)
Prisidé: 1500:-

Rocktron Gainiac II Rörpreamp, knappt använd.
Prisidé: 1200:-

Hughes Kettner Vortex 100w transistor topp (inget för mig helt enkelt, låter som den ska)
Prisidé: 1100:-

JJLabs 4 x 12" den äldre svarta lådan (riktigt bra)
Prisidé: 1600:-

Vid byte är detta intressant:
Tubescreamer (Alla modeller av intresse)
Analogt delay (pedal)
<s><font color="red">Chorus (pedal)</font id="red"></s> FIXAT!
WahWah
TC Electronics Harmony G
2 x 12" Låda

Men kom gärna med andra förslag också! ;)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/