| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Byta grejor ;) http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=51674 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Fretless [ 18 Jan 2011, 02:17 ] |
| Post subject: | Byta grejor ;) |
Önskar att byta alternativt sälja följande. VOX Tonelab LE (Ganska mkt giggad pedal men både ser och låter kanon) Prisidé: 2000:- Marshall 8008 2 x 80W (Gör sitt jobb klanderfritt) Prisidé: 1500:- Rocktron Gainiac II Rörpreamp, knappt använd. Prisidé: 1200:- Hughes Kettner Vortex 100w transistor topp (inget för mig helt enkelt, låter som den ska) Prisidé: 1100:- JJLabs 4 x 12" den äldre svarta lådan (riktigt bra) Prisidé: 1600:- Vid byte är detta intressant: Tubescreamer (Alla modeller av intresse) Analogt delay (pedal) <s><font color="red">Chorus (pedal)</font id="red"></s> FIXAT! WahWah TC Electronics Harmony G 2 x 12" Låda Men kom gärna med andra förslag också! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|